Kako se najbolje predstaviti ljudima koje tek upoznajemo?
U poslovnom svijetu postoje mnoge konferencije i događaji koji nam nude brojne mogućnosti umrežavanja. Kako se najbolje predstaviti na takvim eventima, pokazala je Kristina Ercegović na današnjoj radionici Važnost i moć umrežavanja.
Ponekad je važnije koga znamo, od onoga što znamo. U Hrvatskoj se 57% poslova sklapa uz kavu, a kada dodamo još sve ručkove, večere i ostala okupljanja taj je postotak još i veći.
Umrežavanje je zapravo izgradnja dugoročnih odnosa. Kod umrežavanja odnosno networkinga je bitan stav davanja, nasuprot prodaji gdje prevladava stav uzimanja:
Ne valja žrtvovati dugoročne odnose za kratkoročnu korist – prodaju! Networkingom gradimo dugoročne partnerske odnose koji će nam se kasnije višestruko isplatiti! Posao se uvijek radi s ljudima, zbog ljudi, radi ljudi!”,
ističe Kristina.
Kako se predstaviti ljudima koje upoznajemo?
Kod stvaranja novih poznanstava bitno je da u jako kratkom vremenskom periodu (do 3 minute) ostavimo što bolji prvi dojam.
Kada upoznajemo nekog u tako kratkom roku, njima možda nije bitno što smo po struci ili koji smo oblik društva. Bitnije je da zainteresiramo sugovornika te da mu ponudimo neku vrijednost, odnosno kako mu možemo pomoći.
Prilikom umrežavanja možemo se koristiti načelima elevator speecha što znači da bi se trebali držati sljedeće strukture govora:
- Što je problem na tržištu,
- Kako ga mi rješavamo,
- Koju korist naš sugovornik ima, ako radi s nama.
Predavanje je zaista vrlo korisno za svakoga tko ima neki biznis ili ga tek pokreće. Vrlo konkretni savjeti o komunikaciji s potencijalnim klijentima i primjeri iz života! Predavačica se zaista trudila riješiti svačije individualne probleme u komunikaciji te nam je pomagala u ostvarivanju novih kontakata!”,
izjavila je Ana Sarjanović, polaznica edukacije.