Kako upravljati ‘hejterima’ na društvenim mrežama?
Društvene mreže su mjesto na kojemu se sastaju ljudi različitih osobnosti, interesa i namjera, stoga je važno znati kako se postaviti prema onima kojima je cilj iznositi negativne stavove o svemu. ‘Hejteri’ su samo jedna o brojnih tema o kojima je danas govorio Ilija Brajković na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju.
Riječ ‘hejter’ dolazi od engleske riječi hate, što znači mrziti. ‘Hejteri’ predstavljaju ljude koji bez argumenata napadaju druge na društvenim mrežama te u svemu vide nešto loše.
Tzv. ‘hejteri’ imaju mišljenje o svemu što se događa na društvenim mrežama, sve komentiraju i sve im zapravo smeta.
Dvije riječi koje hejteri najčešće koriste su:
- Zašto
- Sramota.
Opasnost koja se javlja djelovanjem ‘hejtera’ je ta da se ne zna je li netko ‘hejter’ s pravom, dakle nezadovoljni korisnik ili doista širi negativnosti bez pokrića. To morate prvo otkriti kako biste mogli reagirati na pravi način.
Kako se nositi s ‘hejterima’?
Svako djelovanje ‘hejtera’ ima cilj kritizirati i vrijeđati, bez ponude rješenja za evenetualni konkretni problem. Zato je potrebno smireno prihvatiti komentare i nikako ih ne shvaćati osobno. Ako imate zajednicu oko sebe, onu koja prati vaš rad ili su vaši kupci proizvoda ili usluga, stat će uz vas i pokazati ‘hejteru’ da nije u pravu.
Marijana Vujasinović, polaznica edukacije, podijelila je s nama dojmove s predavanja i poručila svima koji nisu prisustvovali edukaciji:
Bez prisutnosti društvenih mreža, danas nema ni uspješnog poslovanja. Ovo predavanje će vam sigurno pomoći, bilo da tek počinjete ili već imate svoje vjerne fanove.