Koja je razlika između društvenih mreža i web stranica?
Digitalni marketing je danas postao standard u mnogim industrijama. Kako bi se probili na tržište, mali se poduzetnici najčešće koriste digitalnim marketingom kao najučinkovitijim načinom oglašavanja, no stvaranje digitalne strategije nije baš jednostavno. Zato smo se još jednom družili s Krešimirom Koružnjakom na edukaciji “Osnove digitalnog marketinga”.
U digitalnom marketingu sve se vrti oko web stranice. Web stranica je danas alat kojim se mi služimo za komunikaciju s korisnicima i ona je temelj digitalnog marketinga.
Korisnici uspoređuju vaš posao i vašu uslugu s vašom web stranicom! Ako mislite da kupci ne proučavaju vašu web stranicu, ili se ne koristite baš često internetom, ili ste u jako velikoj zabludi!”
– ističe Krešimir.
Razlika između društvenih mreža i web stranica
Često pitanje početnika jest ima li s marketinške perspektive razlike između web stranice i društvenih mreža i koja je ona. Krešimir tvrdi da je razlika ogromna svaka od ovih stavki služi za drugu svrhu i za drukčiji odnos s kupcima.
Društvene mreže su prvenstveno – društvene i zato su one bolje za:
- uspostavljanje odnosa s kupcima,
- customer support,
- održavanje veze s kupcima.
Ali, na društvenim mrežama nema konverzija. Takve se stvari češće odvijaju na web stranicama koje su bolje za:
- konverzije,
- kupnje,
- proučavanje od strane kupaca.
Polaznici su osim ove razlike naučili kako odrediti ciljeve web stranice, kako pisati tekstove na web stranicama, koji sve načini digitalnog oglašavanja postoje te kako sve to balansirati s društvenim mrežama kako bi ostvarili najbolje rezultate.
Edukacija je ispunila sva moja očekivanja. Predavač je na zanimljiv način objasnio i približio nam teme koje su bitne kako bi shvatili osnove digitalnog marketinga. Završetkom predavanja moj interes za svu ovu tematiku postao je još veći!”,
izjavila je Josipa Klasnić, polaznica predavanja.