Kvalitetan vizualni sadržaj ključan je za web stranicu!
Današnji je marketing za većinu poduzetnika gotovo nemoguć bez dobre web strategije. Zato smo danas na seminaru Web strategija od Bora Dizdara naučili što ona jest, kako je kreirati u korist vlastitog poslovanja i koliko je vizualni sadržaj bitan za nju.
Web strategija je dio marketinške strategije i kao takva zahtijeva određenu dozu planiranja.
Poduzetnik mora unaprijed istražiti kojim se ciljanim skupinama obraća i prema tome prilagoditi svoju web stranicu i sadržaj na njoj.
Bitna sastavnica svake web stanice su i slike odnosno vizualni sadržaj. Budući da se čak 65% ljudi izjašnjava vizualnim tipovima, web stranice s kvalitetnim vizualnim sadržajem bolje prolaze kod potencijalne publike. Evo i nekih činjenica o tome:
- tekstovi praćeni slikom imaju i do 95% veću posjećenost
- objave za medije s fotografijama imaju veću čitanost za 45%
- 60% kupaca će prije kontaktirati ponuđača koji ima sliku u rezultatima pretrage.
- 67% kupaca smatra kvalitetnu sliku presudnom pri odabiru proizvoda
- na Facebooku je interakcija na postove sa slikama 38% veća od onih bez vizuala.
Osim toga, kvalitetna fotografija odaje dojam profesionalnosti. Predavač savjetuje kod izrade osobnih fotografija za web angažirati profesionalne fotografe, dok se za ostale vrste fotografija možemo poslužiti i stock fotografijama koje možemo kupiti na internetu.
Kako bi olakšao polaznicima pronalazak vizualnih materijala, Bor je polaznicima preporučio nekoliko stranica s takvim stock fotografijama:
A kako je bilo polaznicima na ovoj edukaciji, najbolje se može zaključiti iz izjave Dore Tubikanec:
Web strategija je moja prva edukacija u Plavom uredu. Tema je vrlo opširna, ali dobila sam puno korisnih informacija i novih saznanja. Gospodin Dizdar potrudio se objasniti i naglasiti sve važno te odgovoriti na sva pitanja. Sretna sam što sam saznala da postojite i svakako ću vas preporučiti!”.