E-commerce u e-poslovanju
E-poslovanje je zapravo moderan način vođenja poslovanja. Siniša Begović je kroz ovaj trodnevni seminar polaznicima kroz velik broj praktičnih primjera pokazao kako uspješno elektronički poslovati.
Gotovo nema poduzetnika koji nema svoju web stranicu:
Internet je briljantan medij da se pokažete u pravom svjetlu, a ako ne radite na svojoj web stranici, ona postaje sve manje bitna,
kazao je predavač i poručio da je najvažnije pridati pažnju sadržaju web stranice.
- sadržaj vas prezentira
- sadržaj vas promovira ili degradira
- sadržaj (ne)prodaje
- sadržaj vas pozicionira na tražilicama
e-Commerce
e-Commerce je internet trgovina, ali on je zapravo puno više od toga. Dobar web sadržaj itekako će doprinijeti poboljšanju prodaje na vašoj internet trgovini. No, na to utječu i drugi aspekti. Na e-Commerce može se gledati kao na sustav i sredstvo.
e-Commerce kao sustav sastoji se od specijaliziranog tima koji vodi brigu o funkcioniranju vaše web stranice. Kada pronalazite tim, vodite brigu da su stručni u onome što rade i svakako, čuvajte ih, jer njihovo znanje i sposobnosti će vam uvelike pomoći u ostvarivanju prodajnih ciljeva.
Kada gledamo na e-Commerce kao nasredstvo, važno je napomenuti da Vaš internet shop nije samo prodajno sredstvo, već ga morate smatrati marketinško/komunikacijskim sredstvom, ali i analitičkim te istraživačkim sredstvom. Osim prodaje, ključna je, naravno, i analiza tržišta na koje ciljate, ali i marketing te sama komunikacija s potencijalnim kupcima/klijentima.
Polaznici edukacije su tijekom predavanja imali priliku praktično primijeniti znanja koja im je prenio predavač. Goran Nježić, polaznik edukacije, vrlo je zadovoljan naučenim:
Predavač je jako dobro objasnio kako se staro marketinško gledanje transformiralo u novo, uz primjenu alata dostupnih na internetu. Pomoću interneta bez problema možemo sagledati stvarnu situaciju u plasiranju našeg proizvoda ili ideje na tržište.