Pametna usluga
Edukacija “Pametna usluga” uključuje teme:
- važnost usluge za poslovanje,
- kako povećati zaradu bez povećanja “prodaje”,
- kako povećati potrošnju vlastitih kupaca i kako povećati prodane rezultate povećanjem kvalitete usluge,
- što je pametna usluga,
- kakvu uslugu pružamo i uočiti razlike između loše i dobre usluge,
- predrasude vezane uz uslugu, prodaju i komunikaciju,
- zašto dolazi do pada kvalitete usluge i kako izbjeći intrepretaciju,
- kako uočiti i poboljšati vještinu davanja odnosno pružanja usluge.
Polaznicima će na primjerima iz prakse biti prikazano značenje usluge te će im biti prikazani jednostavni trikovi za povećanje razine usluge u odnosu s kupcima lice u lice, putem telefona, maila/chata/Facebooka.
Predavačica: Borka Živković
Naučili smo...
- Kako pružiti kvalitetnu uslugu? (10. svibnja 2019. )
- Pametna usluga je širi pojam od prodaje! (23. listopada 2018. )
- Kako pružiti dobru uslugu? (22. svibnja 2018. )
- Što je pametna usluga i kako je postići? (14. rujna 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.