Webinar: Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Identitet tvrtke bitan je da biste se na tržištu mogli adekvatno pozicionirati, te privući željene kupce. On se, između ostalog, izgrađuje kroz pravilan odabir imena tvrtke, kreiranje slogana te osmišljavanje vizualnog identiteta kroz logotip i izbor odgovarajućih boja.
Iako svi ovi elementi sami po sebi ne garantiraju uspjeh, oni su za uspjeh izuzetno bitni te ga itekako mogu podržati.
Na ovoj radionici dat ćemo vam odgovore na pitanja:
- Što je to dobro ime i kako ga osmisliti?
- Kako vam slogan može pomoći u unaprjeđenju poslovanja i koju poruku treba prenositi?
- Kakvi su logotipovi dobri za pojedine industrije?
- Zašto su u komunikaciji s tržištem bitne boje i kako one djeluju na ponašanje potrošača?
- Koje su boje dobre u pojedinim industrijama?
Na radionici ćete čuti i puno (dobrih i loših) primjera iz prakse, moći ćete se konzultirati po pitanju vlastitih nedoumica, a imat ćete i priliku testirati ime i slogan koji ste za svoju tvrtku sami osmislili.
Predavačica: Egli Ilić
Naučili smo...
- Zašto je bitno imati dobar slogan? (09. lipnja 2021. )
- Izgradnja identiteta tvrtke uz dobro ime (05. listopada 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.