Analiza tržišta
Prije kretanja u poduzetničke vode, važno je da svoju ideju dobro ispitate i napravite analizu tržišta kako biste bili sigurni da je vaša ideja profitabilna i da je vaš proizvod doista potreban tržištu.
Na ovoj edukaciji saznat ćete odgovore na brojna pitanja:
- Što je analiza tržišta?
- Trošak ili investicija?
- Što je bilo prvo – poslovni plan ili analiza tržišta?
- Kada se radi analiza tržišta?
- Kolika je važnost analize tržišta?
- Koji su bitni elementi analize tržišta?
Seminar je koncipiran na način kako biste dobili potpuni pristup i uvid u sve elemente i korake koji će vam olakšati pokretanje posla, pripremiti vas za kut gledanja “iznutra prema van” i “izvana prema unutra”.
Seminar je namijenjen svima koji se želite upoznati s analizom tržišta na sustavan i praktičan način.
Predavačica: Brigita Prole
Naučili smo...
- Analiza tržišta kao preduvjet za uspjeh (23. svibnja 2017. )
- Tehnike istraživanja tržišta (02. ožujka 2016. )
- Analiza tržišta u poslovnom planu (02. veljače 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.