Korištenje društvenih mreža u poslovanju
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega ne može niti jedna tvrtka, a posebno je važan malim i srednjim poduzetnicima. Uz pomoć društvenih mreža moguća je vrlo jednostavna i povoljna dvosmjerna komunikacija kao dio strateškog i kontinuiranog vođenja digitalne kampanje.
Kroz ovaj seminar pokazat ćemo vam kolika je važnost društvenih mreža te kako putem istih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.
Cilj seminara je naučiti:
- Pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama;
- Kako dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama;
- Kako objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi;
- Kako komunicirati s korisnicima;
- Kako pratiti rezultate;
- Kako usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.
Predavač: Ilija Brajković
Naučili smo...
- Vrste objava na društvenim mrežama (10. listopada 2022. )
- Poduzetnici – napravite LinkedIn! (02. studenoga 2021. )
- Kakav sadržaj objaviti na društvenim mrežama? (27. travnja 2021. )
- Što je “Cost per mile” (CPM) u Facebook oglašavanju? (21. siječnja 2020. )
- Kako mjeriti rezultate na društvenim mrežama? (22. listopada 2019. )
- Važnost video sadržaja na društvenim mrežama (21. ožujka 2019. )
- Facebook algoritam – što je i što sve mjeri? (15. listopada 2018. )
- Kako se predstaviti na Instagramu? (14. svibnja 2018. )
- Koja je uloga internet marketinga? (05. ožujka 2018. )
- Kako upravljati ‘hejterima’ na društvenim mrežama? (25. listopada 2017. )
- Načini oglašavanja na Facebooku (13. rujna 2017. )
- Kakva je struktura Facebook oglasa? (27. ožujka 2017. )
- Kako koristiti Instagram za promociju svoje djelatnosti? (01. ožujka 2017. )
- Kako krizno komunicirati na društvenim mrežama? (01. prosinca 2016. )
- Kako koristiti Facebook oglašavanje? (09. rujna 2016. )
- Organizirati nagradnu igru ili nagradni natječaj? (10. lipnja 2016. )
- Društvene mreže u poslovanju – Što moram znati o community managementu? (20. svibnja 2016. )
- Društvene mreže u poslovanju (15. ožujka 2016. )
- Zašto kreirati Facebook stranicu? (21. siječnja 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.