Osnove odnosa s javnošću
Ako su vam potrebna znanja o tome kako predstaviti sebe i svoj proizvod ili uslugu zainteresiranim javnostima – medijima, kupcima i poslovnim partnerima, ova edukacija namijenjena je upravo vama. Osim toga, saznat ćete kojim se komunikacijskim kanalima i vještinama koristiti kako biste im se približili.
Kroz ovu edukaciju, koja je vrlo praktično koncipirana, steći ćete osnovna znanja o:
- Odnosima s javnošću
- Izgradnji osobnog imidža
- Predstavljanju sebe i svoje usluge/proizvoda zainteresiranima.
Cilj edukacije je omogućiti vam primjenu novostečenih znanja i vještina te usmjeriti vas kako komunikacijski što uspješnije „plivati“ poduzetničkim vodama.
Predavačica: Hana Klain
Naučili smo...
- Upravljanjem odnosima s javnošću do dobrog publiciteta (16. lipnja 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.