Marketinška komunikacija
Marketing nikada ne smije biti trošak, već investicija, a marketinška komunikacija je investicija s ciljem prodaje proizvoda ili usluge.
Kroz ovu edukaciju unaprijedit ćete svoja znanja o uspješnoj marketinškoj komunikaciji u malim poduzećima.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati vas s najčešćim poduzetničkim greškama u marketinškoj komunikaciji i saznati na koji način ih izbjeći. Jedna od tema bit će i kako kreirati učinkovit marketinški miks na kaotičnom tržištu i naučiti prepoznati dobre prilike.
Uz praktičan i interaktivan dio seminara, naučit ćete kako uspješno kreirati i implementirati marketinšku komunikaciju uz uspješne alate.
Predavačica: Elvira Mlivić Petrović
Naučili smo...
- Diferencijacijom do uspjeha na tržištu! (26. rujna 2017. )
- Kako stvoriti uspješnu marketinšku komunikaciju? (03. listopada 2016. )
- Marketinška komunikacija je investicija (29. siječnja 2016. )
- 5 tipova kupaca (03. prosinca 2015. )
- 5 načela komunikacije s kupcima (30. listopada 2015. )
- Donosimo vam 5 savjeta za bolju marketinšku komunikaciju! (11. rujna 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.