Kupac modernog vremena
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Svijet oko nas mijenja se vrlo brzo, a tako govori i narodna mudrost:
Što vrijedi danas, ne vrijedi sutra“.
Razdoblje pandemije iscpilo je globalne i nacionalne poduzetničke resurse, a najviše je trpila prodaja – kako zbog cjelovite transformacije svega što smo do sada znali i primjenjivali u njoj, tako i zbog činjenice da se rađa nova svijest kupaca o tome kako dobiti ono što žele na što brži način, što kvalitetnije, što učinkovitije po vlastite potrebe i po mogućnosti što jeftinije.
Polaznici će na ovoj edukaciji naučiti:
- kakav je kupac današnjice,
- kako osigurati kvalitetnu prodaju,
- kako osigurati lojalnost kupaca,
- što nam je činiti da svoj proizvod prodamo bez obzira na cijenu, plasman i sezonu,
- kako osigurati profit, a ne troškove u prodajnom procesu.
Makro i mikroekonomski gledano, kao uspješan poduzetnik morate imati kvalitetan kompas u vidu afiniteta kupaca, klijenata i korisnika kako biste na vrijeme prema tome usmjerili svoje aktivnosti.
Cilj edukacije je educirati polaznike o kvalitetnoj prodaji u vremenu koje nam dolazi, jer je riječ o izazovnom razdoblju promatramo li afinitete kupaca, ali i mogućnosti poduzetnica i poduzetnika da im se udovolji.
Kroz ovu edukaciju imat ćete uvid u trendove koji vas očekuju u narednih deset godina s naglaskom na poduzetništvo, tehnologije, radne odnose, tržišne trendove te navike kupaca u kreiranju prodajne strategije.
Predavačica: Sanela Dropulić
Naučili smo...
- Kakvo je tržište budućnosti? (13. travnja 2022. )
- Kakav je kupac budućnosti? (14. prosinca 2016. )