Imam proizvod i što sad?
Razvili ste svoj proizvod, a sad ne znate kako ga plasirati na tržište?
Alma Saganić odgovorit će vam na to i još brojna druga pitanja kao:
- Jeste li proizvod/uslugu dobro pripremili za izlazak (na tržište)?
- Koje su ključne točke kontrole?
- Hoće li naša cijena „Izdržati“ i podržati sve marže i popuste?
- Jeste li dobro procijenili tržište?
- Poznajete li sve sudionike na tržištu i njihovo ponašanje?
- Kako će kupac doznati na vaš proizvod/uslugu?
- Koje distribucijske kanale ćete odabrati i kako ćete prodavati proizvod?
Sve što vam je potrebno znati prije izlaska na tržište, saznajte na ovoj edukaciji. Nemojte zaboraviti da proizvod treba zadovoljiti potrebe kupca, ali uz vaš profit.
Predavačica: Alma Saganić
Naučili smo...
- Što napraviti kada imamo gotov proizvod? (21. listopada 2016. )
- Imam proizvod i što sad – kako distribuirati proizvod? (08. lipnja 2016. )
- Zašto je cijena proizvoda ili usluge važna? (16. ožujka 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.