Edukacija
13 pogrešaka poduzetnika početnika
- Kako poduzetnici reagiraju na tržišne promjene?
- Koja je razlika između uspješnih i neuspješnih poduzetnika?
- Kako upravljati promjenama u poduzetništvu?
- Koje su važne osobine uspješnih poduzetnika?
- Koje su najčešće poduzetničke greške (13 pogrešaka)?
- Kako razviti motivaciju i samomotivaciju?
- Koje su vrijednosti i vještine potrebne za uspjeh?
- Kako kreirati poslovni optimizam unatoč situaciji u praksi?
- Koji su kritični faktori uspjeha u poduzetništvu?
- Kako kreirati uspješnu strategiju i uspješno upravljati životnim ciklusom poduzetničkog projekta?
- Kako kreirati uvjerljive vrijednosti na tržištu i interno u organizaciji?
- Kako kreirati uspješnu konkurentsku prednost?
- Na koji način marketing odnosa i suradnje utječe na poslovni uspjeh?
- Kako na ispravan način postaviti kratkoročne i dugoročne poslovne ciljeve?
- Kako uspješno poslovno planirati?
- Kako na pravi način početi s poduzetničkim projektom i koje informacije treba posjedovati prije kretanja?
- Kako prepoznati vrijednost ideje, njene razrade i učinkovite strategije na tržištu za realizaciju ideje?
Predavačica: Elvira Mlivić Budeš
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.