Edukacija
Kako prodavati različitim ljudima?
Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore, a imate osjećaj da vi pričate kineski, a oni čuju ruski. To vas u najmanju ruku čini zbunjenima, a možda čak i frustriranima. I ne samo to, nego vaše organizacijske i administrativne dužnosti ponekad ovise o ljudima koji se ponašaju drugačije od vas: neki su nestrpljivi, neki zaboravni, neki osjetljivi, ljuti, zahtjevni. A vaši poslovni rezultati ovise o suradnji s različitima!
Cilj treninga:
Otkriti kako pristupiti različitim tipovima ljudi i da bez stresa sklapate poslove, održavate uspješne odnose s vašim klijentima i održavate skladne međuljudske odnose u vašem okruženju.
Nakon treninga polaznici će:
- upoznati vlastiti stil ponašanja
- otkriti koje su im prirodne prednosti, a na kojima trebaju raditi
- kreirati vlastiti prodajni stil
- naučiti prepoznati stilove ponašanja drugih
- uspješno komunicirati i stvarati odnos s drugim stilovima ponašanja
- uspješno prodavati različitim stilovima ponašanja.
Predavačica: Tihana Dragičević