Organizacija vjenčanja lakša je uz MarryMe!
Antonija Vedak mlada je poduzetnica koja je svoj interes prema organizaciji vjenčanja pretvorila u uspješan startup i poduzetnički projekt. Sa samo 25 godina, ova apsolventica ekonomije pokrenula je vlastiti web portal MarryMe.hr koji olakšava mladencima organizaciju vjenčanja.
Ulazak u svijet poduzetništva za Antoniju Vedak dogodio se spontano – prijateljice su je zamolile da im pomogne u organizaciji njihovih vjenčanja, a ona je probleme u procesu organizacije pretvorila u poduzetnički projekt:
Uvijek sam imala velik interes za vjenčanja. Bavila sam se organizacijom evenata i inače, i onda su me, budući da sam tu imala puno znanja, prijateljice zamolile da im pomognem u organizaciji njihovih vjenčanja. I tu sam redovito nailazila na problem da nismo mogle naći slobodne sale, fotografe ili glazbu te smo uvijek morali zvati, provjeravati cijene, termine i tako dalje i to nam je oduzimalo puno vremena. I onda sam se zapitala: ‘Pa zašto tako nešto ne postoji na internetu?’”.
Počela je istraživati i ispalo da zaista ne postoji web stranica koja bi sadržavala takvu vrstu informacija. U tom trenu je odlučila sama pokrenuti takvu stranicu. Napravila je projekt za jedan predmet na fakultetu vezan uz poduzetništvo, kao i poslovni plan koji je pokazao održivost projekta. Sljedeći korak bila je prijava na natječaj “Postani/ostani poduzetnik” gdje je još dodatno “ispeglala” poslovni plan, a nakon toga slijedilo je otvaranje vlastite tvrtke.
Pokrenula sam startup MarryMe – web portal koji služi za lakšu organizaciju vjenčanja. Namijenjen je mladencima koji mogu na stranici rezervirati lokacije, glazbu, foto, video i dekoracije te pretraživati po slobodnim datumima”
– nasmijano priča Antonija. Danas njen web ima preko 60 partnera, a zbog velikog broja upita taj broj raste dana u dan. MarryMe je u potpunosti besplatan za mladence, a financira se od partnera po rezerviranom vjenčanju.
Pri otvaranju tvrtke koristila je potporu za samozapošljavanje čija je sredstva iskoristila za izradu web stranice, vizualni identitet te troškove knjigovodstva i doprinosa. Osim potpore, pomogla joj je inkubacija u zagrebačkom inkubatoru poduzetništva (ZIP), kao i edukacije Plavog ureda, osobito iz područja digitalnog marketinga.
Kako kaže, u početku joj je bilo dosta teško pronalaziti nove partnere i objašnjavati im kako koncept stranice ne podržava ekskluzivu, no sada, nekoliko mjeseci kasnije, potencijalni partneri javljaju joj se sami. Antonijini trenutni poduzetnički dojmovi su:
Ima dana kada pomislim što je meni sve ovo trebalo, ali ipak je to rijetkost, jako sam zadovoljna i nekako sam ispunjena i uvijek mislim: ‘čak i ako ne uspijem, puno više ću naučiti nego da sam radila negdje za plaću!’. Jako puno učim jer si kao poduzetnik primoran učiti onako kako možda inače ne bi učio da radiš negdje.”
Na kraju, Antonija spominje da joj se u posljednje vrijeme počelo javljati puno žena za savjete, a ovom prilikom ona im poručuje:
Ja sam isto nova u svemu tome! Rekla bih da nema puno straha, u pravilu se nema što izgubiti, već se može dobiti puno, puno više. Radiš za sebe, sretan si, ispunjen i zadovoljan!”.
Foto: Plavi ured, Antonija Vedak privatna arhiva