Edukacija
Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište
Kolika je važnost brenda i brendiranja prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika. Dobar brend može postići veći tržišni udio, diferencirati vašu tvrtku od konkurencije, pomoći da postignete višu cijenu, stvoriti lojalnost kod kupaca na internacionalnoj razini, privući kvalitetne ljudske resurse, poslužiti kao temelj za daljnji razvoj kategorije proizvoda i usluga.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati polaznike s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Polaznici će ovim predavanjem steći i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu.
Tijekom seminara polaznici će dobiti odgovor na pitanja poput:
- Koliko su skupe početničke greške?
- Što čini brend? Što je brendiranje?
- Kada moramo početi razmišljati o brendu?
- Kako se gradi brend?
- Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?
Predavači: Hrvojka Skoković Harašić
Na prethodnom seminaru “Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište” Hrvojka nam je savjetovala da je i startupima potrebno brendiranje, a pročitajte njene savjete!