Edukacija

Design thinking

Danas, mnoga poduzeća u cijelom svijetu koriste metodu Design Thinking za stvaranje inovacija i osmišljavanje novih proizvoda i usluga. Pojam “dizajn” obično povezujemo s kvalitetom proizvoda i/ili estetikom istog, međutim u posljednje vrijeme osnovni cilj dizajna je promicanje dobrobiti i blagostanja (well-being). Takav način razmišljanja privukao je pažnju menadžmenta, kako bi se dizajn koristio za poslovne inovacije.

Dizajner zna kako identificirati stvarne probleme te kako ih učinkovito riješiti pristupanjem problemu iz različitih perspektiva i uglova. Design Thinking je metoda koja vodi osobu logikom dizajnera kako bi se ostvarila dobrobit i obično se koristi od strane multidisciplinarnih timova koji pružaju raznolikost stavova i razne interpretacije problema te ih na kraju vodi do inovativnih rješenja. Takav način pristupa mijenja način kojim ljudi obrađuju probleme.

Design Thinking potiče ljude na istraživanje alternativa i stvara mogućnosti koje ranije nisu postojale. Fokus je na potrebama korisnika, odnosno na razumijevanju konteksta i kulture dionika. To je zapravo tehnika usmjerena na ljude kojoj je cilj stvoriti proizvod ili uslugu koja je ljudima stvarno potrebna i rješava njihove probleme ili želje. Potrebe ljudi imaju najviši prioritet u Design Thinking-u. Metoda je usmjerena na slušanje, empatiju prema korisnicima, cjelovito razmišljanje, suradnju i eksperimentiranje. Umjesto uzimanja stvari zdravo za gotovo ili recikliranja starih rješenja, Design Thinking osposobit će Vas za postavljanje i rješavanje sljedećih pitanja: “Kako možemo proizvod/uslugu učiniti boljom?” i “Kako možemo isporučiti bolje iskustvo?”.

Design Thinking može se primijeniti u bilo kojem području, od arhitekture i dizajna preko ICT-a, marketinga i razvoja proizvoda, pa do prostornog planiranja, lokalne uprave i šire.

Ovaj seminar dat će Vam uvid u koncept Design Thinking-a te kako voditi kreativni proces uz pomoć iste metode. Preporučujemo Vam da koristite ovaj seminar kako bi naučili razmišljati kao dizajner prilikom rješavanja problema na određenom važnom projektu ili probleme koji se tiču svakodnevnog poslovanja Vašeg poduzeća.

Kako bi polaznici usvojili ovu metodu razmišljanja, potrebno je vježbati na stvarnim problemima iz prakse u timovima tijekom seminara. Zbog toga Vam predlažemo da razmislite o problemima s kojima se susrećete na svom radnom mjestu ili projektu, s naglaskom da su problemi vezani uz ljude (korisnike, klijente, zaposlenike, dobavljače itd.). Možda će se baš Vaš problem rješavati u timu tijekom seminara.

Ciljevi seminara:

  • koristiti metodu Design Thinking tijekom kreativnih i inovativnih procesa
  • razviti način razmišljanja te usvojiti skup vještina i alata koji su karakteristični za dizajnere, umjetnike i inovatore
  • ostvariti dublje povezivanje s korisnicima, te njihovim potrebama i iskustvima kako bi se otkrile mogućnosti za inovacije
  • eksperimentirati sa stvaranjem ideja, kritičkim razmišljanjem, estetskim načinima spoznaje, rješavanjem problema i brzom izradom prototipova
  • promicati kulturu koja potiče kreativnost i inovativnost.

Sadržaj treninga u trajanju od 12 sati:

  • Modul 1 – Uvod u Design Thinking (2 sata)
    • što je to Design Thinking?
    • zašto Design Thinking?
    • koje izazove rješavati koristeći Design Thinking
    • pripremite svoj um za inovaciju.
  • Modul 2: Koraci dizajna – Design Thinking proces (10 sati)
    • empatija (2 sata)
    • definiranje (2 sata)
    • ideacija (2 sata)
    • prototipiziranje (2 sata)
    • testiranje (2 sata).

Predavačica: Sonja Prišćan

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.