Kako se pravilno rukovati?
Budući da je u poduzetništvu potrebno ovladati mnogim vještinama, a osobito onim komunikacijskim, održan je još jedan komunikacijski seminar “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine” pod vodstvom Aljoše Conjara.
Čak 70% vremena na neki način komuniciramo s drugima, stoga ne čudi da nam kvalitetnija komunikacija može poboljšati privatni i poslovni život. U poslovnom okruženju kvalitetna komunikacija može nam pomoći u odnosima s klijentima i poslovnim partnerima, u promidžbi proizvoda i usluga, kao i u odnosima s kolegama i boljoj organizaciji posla.
Jedna od najučestalijih stvari koje prakticiramo u poslovnoj komunikaciji jest rukovanje. Rukujemo se kada nekog upoznajemo te mu tako iskazujemo svoje poštovanje. Rukovanje je ključno kod ostavljanja prvog dojma jer je to jedna od prvih stvari koje radimo pri upoznavanju ljudi..
Zbog mnogih varijacija rukovanja, ponekad je ljudima neugodno prilikom rukovanja s drugim ljudima. Tako je na primjer mlohavi stisak nepoželjan jer ostavlja dojam neizainteresirane ili neodlučne osobe, dok je čvrst stisak nepoželjan jer je često fizički neugodan.
Za ostavljanje boljeg dojma prilikom rukovanja, Aljoša savjetuje:
- Ne pretjerujte sa stiskom!
- Imajte svoj stil rukovanja – budite svoji!
- Uvijek govorom tijela najavite rukovanje!
- Napravite kontakt očima!
- Predstavite se u trenutku rukovanja (ili malo pričekajte)!
Seminar je bio vrlo koristan, a pristup predavača prijateljski i srdačan. Šteta što nije bilo više vremena, jer su mi se posebno svidjele praktične vježbe. Svaka čast na organiziranju ovakvih seminara!”
– izjavio je Bojan Breberina, polaznik seminara.