Google AdWords-om do boljeg marketinga
Digitalni marketing, a osobito Google AdWords kao dio njega, privlači sve više i više poduzetničke pažnje. O popularnosti Google AdWords-a govori sama činjenica da trenutno u Europi postoji čak 4000 AdWords agencija. Uvod u Google AdWords ovog petka u punoj dvorani Plavog ureda dao je Miroslav Varga iz tvrtke Escape, certificirani Google Partner i jedan od 12 najutjecajnijih AdWords stručnjaka u Europi.
Google-ova pretraživačka mreža dijeli se na dva dijela – SEO i SEM.
SEO (Search Engine Optimization) je trajni proces izmjene mrežnog stajališta kao bi se postigla bolja ili zadržala ista, visoka pozicija, a dobre upute za SEO mogu se naći ovdje i on se pritom odnosi na organske rezultate. Na ovu poziciju utječe oko 200-250 faktora koje Google mijenja više od 500 puta godišnje (čak 2-3 puta dnevno).
Za ostalo, tu SEM (Search Engine Marketing) i Google AdWords. Google AdWords je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, a nudi brojne prednosti poput:
- kreiranja oglasa s točno definiranim ključnim riječima
- naplaćuje se samo konkretan klik
- relativno brzo pojavljivanje oglasa na mreži
- mogućnost preciznog ciljanja oglasa
- sami određujete iznos buđeta koji želite trošiti na oglašavanje.
Predavač upozorava kako kod otvaranja AdWords računa moramo biti pažljivi oko sljedećih postavki jer ih naknadno ne možemo mijenjati:
- valuta – što je manja valuta, možemo više spustiti cijenu oglasa!
- vremenska zona – bitna zbog ponašanja korisnika!
- država sjedišta – važna zbog poreznog broja!
Osim otvaranja AdWords računa, polaznici su uz Miroslava Vargu prošli cijelu proceduru kreiranja AdWords oglasa, od kreiranja korisničkog računa do postavljanja opcija, odabira ključnih riječi i pisanja samih oglasa. Pritom im je Miroslav dao savjete i praktične primjere za svaku od tih faza, naravno uz pokoju šaljivu dosjetku.
Predavanje je bilo izvrsno, korisno i kao i svaki puta predavač je uspio prenijeti ono što je zamislio, a sigurno je da ima jako puno toga na čemu sad treba raditi!”
– izjavila je Martina Lucić Čanak.