Uz Google alate do uspješnog digitalnog marketinga
Kao nastavak serije predavanja iz digitalnog marketinga za završetak tjedna Miroslav Varga pokazao nam je za što nam sve mogu poslužiti Google alati, a danas mu se pridružio i Vid Penezić koji je svojim primjerom demonstrirao kako su mu ti alati pomogli.
Za digitalni marketing ključno je shvatiti da se način ponašanja ljudi usred razvoja novih komunikacijskih tehnologija u potpunosti promijenio. Čak 90% korisnika više vjeruje preporukama drugih ljudi na društvenim mrežama nego reklamama vrhunske produkcije, a 73% vlasnika tableta nosi isti čak i na WC.
Internet je medij na kojem ljudi aktivno komuniciraju i pretražuju informacije i u interesu svakog poduzetnika je da bude na njemu prisutan u što boljem izdanju sa što boljim virtualnim identitetom. Ne moramo ni spominjati da je kod traganja za informacijama Google prva stvar za kojom ćemo posegnuti.
Kad upoznaš nekoga – googlaš ga!”
– ističe Varga. Isto vrijedi i za poduzetnike i njihovu prezentaciju na internetu – vrijeme u kojem možemo nekoga impresionirati ograničeno je na samo par sekundi.
Neki od Google-ovih alata koji mogu olakšati život poduzetnicima su:
- Google Drive
- Google AdWords
- Google AdSense
- Google Trends
- YouTube.
Svaki od tih alata daje svakom pojedincu mogućnost da njegov glas dopre do željene publike bez ogromnih budžeta, pitanje je samo uspješnosti prezentacije. Kao motivacijski primjer poduzetnika kojima su mnogo pomogli Google alati na današnjem predavanju gostovao je Vid Penezić iz tvrtke Zagreb Max nekretnine kojem je većina prometa stigla upravo preko Google AdWordsa.
Daljnje edukacije iz pojedinih Google alata održat će se u Plavom uredu najesen o čemu će potencijalni polaznici biti obaviješteni na web stranicama Plavog ureda.
Edukacija je bila korisna i interesantna, kao i svaka druga. S obzirom da imam web shop ključna stvar su mi Google alati, oglašavanje i društvene mreže, a zabavan predavač uz zabavno predavanje su najbolja formula”
– izjavila je Tajana Knez, polaznica edukacije.