7 kupovnih signala
09ožujak2016
Uspješnost prvog kontakta kojeg ste ostvarili s potencijalnim kupcem možete provjeriti pomoću nekoliko kupovnih signala. Na edukaciji “Formula uspješne prodaje” Davor Bilman polaznicima je objasnio o kojim točno signalima se radi.
- Pitanje o cijeni i uvjetima – na pitanje o cijeni uvijek odgovorite drugim pitanjem, koje vodi ka jednom od zaključaka i na neki način veže kupca. (koliko biste htjeli, koja boja, na koliko godina…)
- Pitanje o detaljima- kada kupac pita , što je sve uključeno, što dolazi uz ponudu. Odgovorite: Kada uzmete (kupite) ovo, dobivate………., Kao vlasnik………, dobivate………………..
- Pitanje o isporuci- pitanje o isporuci uvijek povezujemo sa nečim što kupca obvezuje ili motivira na trenutno djelovanje. Npr. “Ako ga želite za tri dana, trebali bi odmah potpisati narudžbu.” ili “Ako ga naručite sada možete ga dobiti za tri dana.”
- Kada kupac počinje računati (brojke)- to znači da se kupac stavio u položaj posjedovanja, odnosno u ulogu vlasnika. U takvim situacijama ga vežemo manjim sekundarnim zaključkom.
- Promjena u govoru tijela- vrlo čest kupovni signal je promjena položaja tijela.
- Radost, sreća, smijeh- kada primjetimo da je naš kupac odjednom postao naglo ljubazan ili se smješka, vrlo vjerojatno je već donio odluku u sebi. Prošlo je razdoblje stresa i ljudi postaju
sretniji. - Nevažni prigovori- to su prigovori koje kupac jednostavno mora izreći, no nemaju nikakav važniji utjecaj, jer je odluka već donesena. Npr. “Ne želim imati ove platnene tepihe.”
Na vrlo stručan način predavač je zbilja odgovori na sva moja pitanja i time približio svijet prodaje. Bilo je zbilja vrhunski, s mnoštvom dobrih i korisnih informacija.
Ukratko nam je dala osvrt na predavanje polaznica Antonija Laginja.