7 koraka u digitalnom marketingu prije oglašavanja
Digitalni marketing nikada nije bio aktualniji, a za njega su ključni alati koje nam Google nudi. Koji Google alati sve postoje i kako ih iskoristiti u svoju korist, učili smo još jednom od Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Kod digitalnog marketinga ključna je dobra web stranica, a možemo reći da je dobra ako je ona jednostavna, pregledna i atraktivna te pruža dobro korisničko iskustvo. Također, ona bi trebala biti tehnički ispravna i na kraju:
Dobra web stranica pretvara web u novac!”,
ističe Miroslav.
7 koraka koje valja napraviti prije oglašavanja
Osim pojašnjenja što je dobra web stranica, Miroslav nam je dao konkretne korake što valja napraviti prije oglašavanja. Naravno, ključan preduvjet je postojanje web stranice:
- Provjerite svoj web alatima poput Google Search Console i Siteliner,
- Pripremite razne Google račune – Gmail account, Google Search Console, Google My Business, Google Tag Manager, Google Analytics i druge,
- Informirajte se o Google Adsima,
- Poštujte zakonske propise o obveznom sadržaju web stranice,
- Istražite tržište,
- Pripremite bannere!
Kako sve to zajedno funkcionira, polaznici su imali prilike vidjeti na raznim primjerima koje je živopisno navodio Miroslav. To je zaključila i Orsolya Deme Deže, polaznica ovog predavanja:
Nevjerojatna količina ‘živih’, praktičnih izvora informacija, case study-ja iz trenutno aktualnih digitalnih tema. Čuli smo informacije koje se u klasičnom sustavu obrazovanja ne dotiču niti kroz 4 godine fakulteta, i sve to u maniri najboljeg stand up performera!”.