5 razloga zašto trebate voljeti marketing
Već smo u par navrata objasnili važnost marketinškog plana u svakom poslovanju, te koje su sastavne odrednice koje mora imati svaki napisani plan. Ovog puta naši polaznici su tijekom seminara Izrada marketinškog plana uz Davora Debrecina prošli kroz osnovne elemente poput misija i vizija u marketinškom planu, ali poseban je naglasak stavljen na digitalni marketing.
Poduzetnici se u početcima svog poslovanja najviše fokusiraju upravo na marketing i promociju svojih proizvoda i usluga. Iako većina njih nije nužno stručna u marketingu, lako ga je zavoljeti. Zašto treba voljeti marketing kako biste bili bolji u poduzetništvu? Pet je osnovnih razloga za to:
- marketing dopušta i zahtjeva mnogo kreativnosti i slobode u izražavanju;
- koristi sve inovacije iz svijeta tehnologije;
- s vrlo malo financijskih inputa postižu se iznimni rezultati;
- poboljšava poslovanje posebno ako je riječ o prodaji;
- mijenja se iz dana u dan i uz kreativnost rješava brojne probleme.
Tijekom praktičnog dijela predavanja, naši su polaznici dobili priliku i sami pokazati svoju kreativnost kroz internetske alate poput: Google AdWordsa, Word Pressa, Google Keyword Plannera, te društvenih mreža s naglaskom na Facebook kampanje.
Ovi alati su nam omogućili da radimo sigurnije korake u poslovanju. Uz to dopušta nam veliku kreativnost uz brojne alate koji su dostupni što besplatno, što s vrlo malim ulaganjima. Samim time poduzetnici mogu svoje planove pokrenuti i vrlo uspješno realizirati već od samih početaka. Treba samo ići naprijed, educirati se i koristiti sve što digitalni svijet nudi.
naglasio je Debrecin važnost digitalnog marketinga i kroz vlastita poduzetnička iskustva. Posebno je naglasio kako je za poduzetnika koji je na samom početku važniji sadržaj od samog vizualnog identiteta. Vizualni identitet se nešto kasnije više stavlja u fokus.
Debrecin je sigurno predavač s najizraženijom emocionalnom komponentom koja je pokrila sve rupe koje sam eventualno imala kada je marketing u pitanju. Kroz osobno iskustvo pokazao nam je koliko truda, želje i volje poduzetnik treba imati kako bi se posao uspješno realizirao.
osvrnula se na zanimljivo predavanje naša polaznica Zrinka Presećki Samardžić.