5 načela komunikacije s kupcima
Marketing je kreiranje potražnje a to ujedno znači pridobiti određene ljude koji imaju specifične potrebe ili probleme da vas upoznaju, vole i da imaju povjerenja u vas.
U prethodnom članku seminara “Marketinška komunikacija” donijeli smo vam 5 savjeta kako dati veću vrijednost vašem proizvodu ili usluzi. Ovoga puta donosimo vam 5 savjeta kako komunicirati s kupcima.
75% potrošača najviše vjeruje osobnoj preporuci.
istaknula je predavačica Elvira Mlivić Budeš.
Iskoristite to i dokažite svoje prednosti! Odaberite jednog kupca ili klijenta i objasnite na njihovom primjeru kako je vaš proizvod ili usluga obogatio njihov život ili poslovanje, ili kako su uštedjeli, unaprijedili, popravili ili uljepšali nešto(prije i poslije stanje).
5 načela komunikacije s kupcima:
- Poruka mora sadržavati stavove kupca i biti usmjerena njegovim potrebama.
- Poruka mora biti jednostavna da bi duže ostala u pamćenju. Složeno se ne pamti.
- Poruka mora biti jedinstvena zbog privlačenja pažnje. Na nju se ne poziva vaša konkurencija.
- Proizvod je važno povezati sa zanimljivim događajima i ljudima, jer se tako povećava zanimanje.
- Prezentacija mora biti jednostavna, jer se duže pamti od one duge i složene.
Jako mi se sviđa koncept Plavog ureda kao institucije jer u današnje vrijeme smatram da nema dovoljno ovakvih mjesta gdje se ljudi mogu besplatno dodatno educirati. Posebno mi je drago da ja kao kroatologinja imam priliku odslušati seminar iz marketinga. Nova znanja moći ću primijeniti i u poslu i u privatnom životu.
izjavila je polaznica Rea Rančić.