5 faktora za pripremu dobrog videa
Svi volimo konzumirati videosadržaj, no znamo li ga pravilno snimiti? Da bi naši poduzetnici mogli prezentirati svoje proizvode i usluge i putem videa održana je edukacija Kako snimiti video u 5 jednostavnih koraka? s Ivanom Alfier.
Video je postao najmoćniji marketinški alat. Istraživanja kažu da se 81% potrošača ili klijenata odlučuje za proizvod ili uslugu nakon odgledanog videa.
Neki video nam se odmah svidi, a neke još brže preskočimo. Publika odlučuje u prve 3 sekunde je li im video primamljiv ili ne. Riječ je o prvom dojmu!“,
započela je Ivana predavanje.
5 faktora za pripremu dobrog videa
Ivana ističe kako uspješnost pojedinog videa ponajprije ovisi o dobroj pripremi. Kada pripremamo video moramo voditi računa o:
- Svjetlu – svjetlo je najvažnija karika!
- Kadru – dobro namjestite kadar i gledajte u kameru!
- Tonu – ne zaboravite mikrofon ako se udaljavate od kamere!
- Pozadini – što se vidi iza vas u kadru?
- Sadržaju videa – tko je vaša publika i koja je svrha videa?
Da ne bi ostalo sve na praksi, polaznici su na ovoj edukaciji pokušali snimiti vlastiti video prezentirajući svoje proizvode i usluge, a ovo su njihovi dojmovi:
Odlična stvar je što smo odmah primijenili naučeno kroz praksu. Predavačica je super i kompetentna za ovu temu. Posveti pažnju svakome i jako je ugodno predstaviti se i reći nešto o sebi iako postoji trema 🙂 Jako je pristupačna i gostoljubiva osoba puna razumijevanja. Jako zanimljivo i relevantno za današnjicu!“.