4 – MAT – tajna uspješne prodajne prezentacije
Nakon što pokrenemo poslovanje, prodaja nam postaje od izuzetne važnosti. Kako učinkovito prodavati i prepoznati određeni tip kupca te kako im učinkovito prezentirati svoj proizvod ili uslugu naučili smo od Snježane Kupres edukaciji Prodaja za pet.
Kako bi uspješno prodali svoj proizvod ili uslugu, bitno da je prodavač shvati da postoje različite perspektive te da drugi ljudi razmišljaju drugačije od njega samog.
Kupac razmišlja iz “ svojih cipela” te je kod prodaje izuzetno važno razumjeti kako razmišlja kupac. Ista situacija ili isti predmet može imati različita značenja za različite ljude, a na prodavaču je da se prilagodi interesima svakog od njih.
4 – MAT – alat za prezentiranje
Kako bismo uspješno zadovoljili sva pitanja kupca, Snježana nam je predstavila 4 – MAT alat za prezentiranje koji odgovara na sljedeća pitanja:
- ZAŠTO? – odgovor na ovo pitanje daje nam razlog za kupnju, odluku, korisnost i upotrebljivost. Osim toga, on motivira i zadovoljava refleksivne promatrače.
- ŠTO? – ovdje izlažemo informacije, činjenice koje služe da uvjerimo klijente u kvalitetu, isplativost kupovine i ulaganja. Odgovor na ovo pitanje zadovoljava apstraktne konceptualiste tj. teoretičare.
- KAKO? – na koji način na koji koristimo proizvod ili uslugu? Kako se praktično primjenjuje? Ako je moguća, ovdje je poželjna demonstracija proizvoda ili usluge, a ovaj odgovor zadovoljava aktivne eksperimentatore – pragmatičare.
- ŠTO AKO? – koji je način šire primjene ovog proizvoda ili usluge? Ovdje odgovaramo na pitanja, primjedbe i nedoumice potencijalnog kupca te im dajemo pogled u budućnost. Ovakav pristup će zadovoljaviti konkretne iskušavatelje – aktiviste.
Edukacija je bila korisna, ono što već znam uspjela sam povezati sa novo naučenim. Pomoglo mi je da prodaju vidim na jedan drugi način i čini mi se puno zanimljivijom nego što sam dosad mislila.
Predavačica je materiju učinila izuzetno zanimljivom, a svojim jednostavnim pristupom učinila je grupu komunikativnom što je vjerujem svima pomoglo da međusobnim dijeljenjem znanja i pitanjima budemo još bogatiji!”,
izjavila je Terezija Klaić, polaznica ove edukacije.