3 ključna Google alata za istraživanje tržišta!
Kako se naši životi sve više digitaliziraju, u poslovnom svijetu sve je veća potreba za online prisustvom. O novim trendovima u digitalnom marketingu i alatima sustava Google učili smo od Miroslava Varge na webinaru Digitalni marketing uz Google alate, osobito o onima koji nam mogu pomoći u istraživanju tržišta.
Prilikom izlaska na tržište poduzetnici se često žele svojim proizvodima ili uslugama obraćati svima odnosno što većem dijelu tržišnog kolača. No Miroslav savjetuje upravo suprotno:
Ne bavite se prosjekom! Saznajte tko su vaši ciljani kupci – kome se želite obratiti i onda svojim marketinškim kampanjama ciljajte točno te kupce!“.
Koji Google alati nam mogu pomoći u istraživanju tržišta?
Ono što je ključno prilikom pokretanja marketinških kampanja jest istraživanje tržišta. No kako ga istražiti? Miroslav nam je za ovu svrhu otkrio sljedeće Google alate:
- Google Alerts – pomoću ovog alata možete pratiti sadržaj u vezi određene teme ili pojma,
- Google Market Finder – ovaj alat nam daje informacije o našim potencijalnim globalnim tržištima,
- Google Trends – pomoću ovog alata možemo istražiti interes tržišta za neki proizvod ili uslugu s obzirom na razne varijable.
Naravno, na nama je na koji način ćemo koristiti ove alate i kako ćemo ih interpretirati, a više dodatnih alata za istraživanje tržišta mogu se pronaći na Think with Google web stranicama.
Gospodin Varga je odličan predavač, puno sam naučila o Google alatima i za to mu HVALA. Jako zanimljivo i korisno predavanje, kao i svako do sad u ZICER Plavom uredu!“,
zaključili su neki od polaznika.