140. Start-up akademija – Koju vrijednost nudite svom kupcu?
Priveli smo kraju i druženje s ekipom 140. Start-up akademije, no bez brige – vjerujemo kako je ovo tek početak njihovog poduzetničkog puta, kao i mnogih suradnji i novih prijateljstava.
Kada krenemo realizirati poduzetničku ideju, shvatimo da se ona sastoji od nekoliko aspekata – onih tržišnih, pravnih i financijskih. Na seminaru Start-up akademija nastojimo na jednostavan i strukturiran način prikazati polaznicima temeljne informacije iz ovih aspekata poslovanja.
Platno prijedloga vrijednosti
Od tržišnih aspekata izuzetno nam je bitno TKO su naši kupci. No nije dovoljno znati samo tko su oni, već moramo razumjeti njihove želje i potrebe.
Jedan od metoda za bolje razumijevanje kupaca jest platno prijedloga vrijednosti. Pomoću ovog platna možemo preciznije definirati naše proizvode ili usluge prema njemu:
- Kako izgleda tipičan dan našeg kupca?
- Koje ciljeve on želi ostvariti?
- Na koje probleme nailazi prilikom ostvarenja tih ciljeva?
- Kako mu moj proizvod ili usluga može pomoći u ublažavanju tih problema?
- Kako mu moj proizvod ili usluga može pomoći u ostvarenju željenih ciljeva?
Tijekom Start-up akademije polaznici su se upoznali s platnom poslovnog modela te popunjavali vlastito kako bi što bolje prilagodili svoju ponudu budućim kupcima.
Kroz četiri dana saznali su još brojne informacije iz pravnog financijskog aspekta kako bi na kraju odabrali poslovne modele koji najviše odgovaraju njihovim potrebama.
Savršeni ste i prijeko potrebni svima, ne samo Zagrebu! Ako se možete duplicirati, tj. multiplicirati i biti u ostalim gradovima na isti način, riješili smo x problema. Hvala vam pojedinačno i grupno!“,
riječi su naših polaznika.