10 temeljnih elemenata na web stranici
Ukoliko želimo ozbiljno pristupiti tržištu, trebali bismo imati web stranicu. I to dobru web stranicu koja će naše korisnike privući ne jednom, već više puta. A iza svake dobre web stranice – stoji dobra web strategija. Na specijalističkoj edukaciji Web strategija koju je vodio Bor Dizdar, naučili smo ponešto o temeljnim elementima web stranice.
Iza dobre web stranice stoji dobra web strategija, a ona pritom mora zadovoljavati 3 aspekta – korisnički, poslovni i tehnološki. Osim toga, od izuzetne važnosti je storytelling, odnosno priča koju pričamo na svojoj web stranici:
U marketingu su bitne priče! Bez priče vam danas nitko neće kupiti ništa, potrudite se ispričati priču o vašim proizvodima, uslugama i vrijednostima!”.
Kojih 10 elemenata treba sadržavati svaka web stranica?
S obzirom na kompleksnost teme, Bor je sažeo polaznicima 10 temeljnih elemenata na svakoj web stranici:
- Obećanje – ponudite korisniku obećanje u naslovu ili podnaslovu!
- Poziv na djelovanje (Call to action) – pozovite korisnike na neku akciju – neka se prijave na newsletter, usmjerite ih prema onome što biste željeli da naprave,
- Vizualna priča – neka vaš web sadrži video, fotografije i privlačne grafike!
- Usluge – informirajte posjetitelje koje usluge nudite, i to istaknite u naslovu i podnaslovu!
- Benefiti – koji su benefiti vaših proizvoda ili usluga?
- Povjerenje – dodajte testimoniale zadovoljnih korisnika, oni su društveni dokaz kvalitete vaših usluga!
- Navigacija – neka navigacija bude jednostavna i intuitivna!
- Ponuda – koja je vaša dodatna ponuda? Je li to e-book, how-to, besplatan uzorak ili vodič, što će ponovno vratiti posjetitelje na vaš web?
- Značajke – koje sve vrste proizvoda nudite i u kakvom su oni odnosu?
- Kontakt i pravne stvari – svakako navedite kontakt te propisane pravne podatke.
Osim mnogih tehničkih stvari, na ovoj su edukaciji polaznici naučili izrađivati persone, kao i prilagođavati sadržaj kako internetu i pretraživačima, tako i njihovim afinitetima.
Odlično predavanje! Vrlo je primjenjivo u mojoj trenutnoj situaciji poduzetnice početnice koja se upravo sprema agenciji poslati brief za web stranicu! Hvala!”,
kazala nam je Ines Teković, polaznica ove edukacije.