10 savjeta za uspješno vođenje bloga!
Blog i društvene mreže su u proteklih nekoliko godina postale nezaobilazan dio svake marketinške kampanje. Kako bi privukli pozornost potencijalnih klijenata iskoristite prednosti bloga, besplatnog i vrlo moćnog marketinškog alata pomoću kojeg kreirate dvosmjernu komunikaciju.
Donosimo vam 10 savjeta za bolje i uspješnije vođenje bloga.
1.Sadržaj je kralj!
Bezbroj puta smo ovo ponovili, ali utvrdimo gradivo. Sadržaj teksta mora biti originalan, provokativan i naravno koristan krajnjim korisnicima.
2. Neka vaš naslov bude privlačan!
Dobar naslov poziva na akciju i sadrži ključnu riječ koja nagoviješta temu bloga. Naslov čitatelju mora jasno dati do znanja o čemu se radi u tekstu.
3. Istražite temu o kojoj ćete pisati!
Prije nego se upustite u kreativan proces pisanja svakako istražite temu o kojoj mislite pisati. Ona mora biti usko vezana uz vašu ciljanu publiku i pružiti im korisne informacije zbog kojih će se čitatelji vratiti na vaš blog.
4. Slike, slike i još slika!
Vizualni identitet je nešto što prvo upada u oko. Ukoliko vam budžet ne dopušta profesionalnog fotografa poslužite se besplatnim komercijalnim slikama. Zaigrajte se, uzmite fotoaparat u ruke i sami kreirajte vlastite fotografije koje će dodati dašak osobnosti.
5. Točnost i gramatička pismenost!
Informacije koje pružate vašim čitateljima moraju biti provjerene i točne jer time stvarate međusobno povjerenje koje je bitno u svakom poslovanju. Nemojte biti površni i dopustiti si sitne gramatičke pogreške koje mogu utjecati na vaš kredibilitet.
6. Definirajte ciljanu publku!
Od općenitih informacija nećete imati prevelike koristi, stoga je važno prepoznati elemente koji povezuju vašu publiku. Definirajte ciljanu skupinu, informirajte se o problemima koje ju muče i zatim ponudite rješenje na njihove probleme. Ovdje se opet vraćamo na ono da je sadržaj kralj. Ukoliko ste jasno definirali ciljanu skupinu, saznali što ih zanima i muči onda ćete znati kakav im sadržaj ponuditi.
7. Koristite društvene mreže!
Društvene mreže su besplatan alat za promociju vašeg sadržaja. Koristite ih za dvosmjernu komunikaciju s vašim potencijalnim klijentima i za održavanje odnosa s postojećim. Facebook je najpopularnija društvena mreža i gotovo da nema osobe koja se njome ne koristi. Informiranje i povezivanje neka budu ključne aktivnosti na društvenim mrežama. Osluškujte potrebe vaših klijenata.
8. Koristite pomoć prijatelja!
Pri objavi sadržaja na Facebooku, tagirajte prijatelje i sve one za koje smatrate da bi vam mogli pomoći ili biti zainteresirani za ono što nudite. Što je veća interakcija na postu, Facebooku će ga više promovirati.
9. Linkajte!
Blog je jednostavan način promocije koji između ostalog uključuje i linkanje. Uključite se u blogersku zajednicu te linkajte vlastiti sadržaj na drugim blogovima ali i komentirajte sadržaj drugih blogova. Linkajte prethodne blogove u svrhu poboljšanja pozicioniranja prethodnih postova na pretraživačima.
10. Budite uporni!
Rezultati ne dolaze preko noći. Kako bi se pozicionirali na tražilici potrebno je puno vremena. Pišite, linkajte i postajte!