10 pravila za oglašavanje apartmana na portalima
Krajnje vrijeme za pripremu ovogodišnje turističke sezone. Kako bi se naši mali iznajmljivači mogli adekvatno pripremiti za istu, organiziran je webinar Mali iznajmljivač – veliki posao pod vodstvom Anamarije Cicarelli koja nam je otkrila nekoliko trikova za oglašavanje apartmana na raznim portalima.
U Hrvatskoj postoji velik broj malih iznajmljivača što znači da je prisutna velika konkurencija na tržištu apartmana. Da bismo se istaknuli na tržištu, potrebno se diferencirati, ali i shvatiti način na koji funkcioniraju razni oglašivački portali poput Airbnb ili Booking.com.
Najuspješniji su iznajmljivači koji se bave samo sa svojim smještajem jer se oni mogu njemu posvetiti u potpunosti“,
ističe Anamarija.
10 pravila za oglašavanje na portalima
Da bismo dobili maksimalan broj rezervacija, bitno se što kvalitetnije prezentirati po portalima. Tu nam je Anamarija otkrila nekoliko pravila i trikova:
- Fotografija – dobar iznajmljivač će osigurati kvalitetnu i privlačnu fotografiju za svaku sobu u objektu,
- Ažuriranje kalendara – potrebno je paziti na overbooking. Ako smo otkazali gostu zbog overbookinga, portali će nas loše rangirati,
- Kvalitetan sadržaj – ispunite sva polja i odgovorite na sva pitanja koja vam se postavljaju,
- Ne otkazujte rezervacije gostima – ukoliko ste primorani otkazati gostu, ponudite mu drugi smještaj o svom trošku, samo da izbjegnete otkazivanje sa svoje strane,
- Minimalan broj dana – što je manji minimalan broj dana, to nam je veća vidljivost na portalima,
- Konkurentske cijene – istražite cijene u okolici i stavite one koje smatrate primjerenima,
- Brzina odgovora – gost obično pošalje upite na nekoliko adresa, onaj tko prvi odgovori najčešće dobiva gosta,
- Ostvarene rezervacije – što imate veći broj rezervacija, vaša vidljivost je veća,
- Verifikacija profila na portalu – uvijek pokušajte verificirati svoj profil,
- Instant booking – ako imate uključenu opciju instant bookinga, bit će vam veća vidljivost na portalima.
Osim navedenog, Anamarija svakako preporučuje korištenje videomaterijala u promociji vlastitog smještaja. Polaznici su također dobili i brojne savjete Anamarije, što su neki od njih i potvrdili riječima:
Izvrsna predavačica koja se bavi navedenom tematikom u privatnom i poslovnom smislu. Sve pohvale i mnogo uspjeha u daljnjem angažmanu rada u sferi turizma!