10 najčešćih grešaka pri kreiranju Google AdWords kampanja
Kako biti prvi na Google-u boljka je mnogih poduzetnika. Najbrže je to učiniti uz pomoć usluge Google AdWords, no ona nije baš jednostavna za svladavanje. Kako bi se naši poduzetnici snašli u tom programu, održan je seminar Uvod u Google AdWords pod vodstvom vrsnog stručnjaka Miroslava Varge.
Kao što smo već u više navrata spomenuli, temelj digitalnog marketinga je web stranica.
U digitalnom marketingu najviše kontrole imate nad svojom web stranicom. Nemojte štedjeti na webu! Štedite na službenom autu, ali nemojte štedjeti na webu!”,
kazao je Miroslav ističući njenu važnost. To je potvrdio i poduzetnik Boris Žakula, poseban gost ovog predavanja koji je prošao Escape PPC akademiju koji se danas bavi digitalnim marketingom.
AdWords oglašavanje nudi mnoge mogućnosti, no za njih moramo imati dobar temelj – a to je dobra web stranica prilagođena potrebama korisnika. Kako ne bi pak naši korisnici radili krucijalne pogreške u AdWords kampanjama, Miroslav im je dao nekoliko stručnih savjeta.
Koje su najčešće greške pri kreiranju Google AdWords kampanja?
Pri kreiranju Google AdWords kampanja koje možemo pogriješiti na mnogo načina, a ovo su najčešće greške:
- Postavljanje valute računa u € ili $ – u licitaciju stavljajte najmanju moguću novčanu jedinicu, odnosno za naše prostore HRK. Jednom uneseni podaci o tvrtci i valuti više se ne mogu promijeniti.
- Ne razdvajanje Search kampanja od Google Display Network kampanja – na ovaj način bit će vam manji CTR (Click Trough Rate).
- Ključne riječi imaju samo broad obuhvat – rezultirat će nerelevantnim prikazima i brže ćete potrošiti svoj AdWords budžet.
- Nema negativnih ključnih riječi – Google gleda negativne riječi striktno te je uvijek bolje staviti više negativnih ključnih riječi.
- Previše ključnih riječi u jednoj oglasnoj grupi – Miroslav preporučuje 1 ključnu riječ po oglasnoj grupi, a maksimalno 5!
- Nema proširenja (sitelinks) u kampanjama – postavite u svojim oglasima proširenja i povećajte Quality Score.
- Ne testiraju se barem 2 oglasa u oglasnoj grupi – uvijek testirajte više oglasa kako biste vidjeli na koji tekst kupci bolje reagiraju!
- Ne mjere se konverzije – uvijek mjerite konverzije, odnosno ono što želite da kupci učine na vašoj web stranici!
- Krivo odabrani jezici – odaberite jezike kojim pričaju vaši ciljani kupci. Miroslav preporučuje da postavite engleski u kombinaciji s lokalnim jezikom
- AdWords i Analytics računi nisu povezani – ako ne povežete Analytics i AdWords, onda znate sve o tržištu, a ništa o posjetiteljima!
Gospodin Varga je ponovno pokazao zašto ga se smatra jednim od najboljih Google trenera na svijetu. Zanimljivim i interaktivnim predavanjem uveo nas je korak po korak u svijet AdWordsa – od kreiranja korisničkog računa, kampanja i oglasa te prikaz mnogih mogućnosti izvještaja.
Nesebičnost u dijeljenju znanja i dodatnih edukacijskih materijala uz dobru zafrkanciju, zasigurno zaslužuju čistu peticu. Hvala gospodinu Vargi na odličnom seminaru!”,
izjavio je Dinko Horvat, polaznik seminara.