Pozicioniranje u glavi potrošača

pozicioniranje u glavi potrosaca

Danas je tržište zagušeno proizvodima koji su toliko slični da razlike gotovo pa i nema, to su proizvodi koji podmiruju iste ili slične želje i zahtjeve potrošača. S druge strane, potrošači nikada nisu bili zahtjevniji. Oni su ti koji biraju, oni su najvažniji.

Marke komuniciraju što neki proizvod jest, odnosno što on za potrošača može i treba predstavljati. Dok potrošači u svojoj svijesti pridaju pravu vrijednosti određenoj marki, oni uspostavljaju odnos s markom temeljen na pozitivnom iskustvu i jamčevini kvalitete. Prava vrijednost marke je u percepciji potrošača. Naučite kako se uspješno pozicionirati u glavama potrošača.

Sadržaj seminara:

  • segmentacija tržišta
  • pozicioniranje
  • upravljanje markom.
Polaznici će naučiti kako odabrati pravu ciljnu skupinu za svoj proizvod ili uslugu, kako joj se obratiti na ispravan način da bi se smjestili u njihovoj glavi na način na koji mi želimo pa kad pomisle na svoju potrebu ili želju da se prvo sjete nas i/ili našeg proizvoda. Pričati ćemo o različitim vrstama segmentacije i zašto je danas najpolularnija segmentacija po životnom stilu. Također će naučiti osnove upravljanja markom, kako joj postaviti profil i dati karakter kako bi se lakše uspostavio odnos s potrošačem i pretvorio se u lojalan.
.
Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu staviti svoj proizvod i/ili uslugu na tržište ili to već čine, ali žele bolje rezultate. Idealno je za obrtnike, male i srednje poduzetnike koji nemaju mogućnosti imati veliki marketinški odjel unutar tvrtke.

Predavačica: Ivana Nobilo

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.