Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke

ime tvrtke, logotip - plavi ured

Identitet tvrtke bitan je da biste se na tržištu mogli adekvatno pozicionirati, te privući željene kupce. On se, između ostalog, izgrađuje kroz pravilan odabir imena tvrtke, kreiranje slogana te osmišljavanje vizualnog identiteta kroz logotip i izbor odgovarajućih boja.

Iako svi ovi elementi sami po sebi ne garantiraju uspjeh, oni su za uspjeh izuzetno bitni te ga itekako mogu podržati.

Na ovoj radionici dat ćemo vam odgovore na pitanja:

  • Što je to dobro ime i kako ga osmisliti?
  • Kako vam slogan može pomoći u unaprjeđenju poslovanja i koju poruku treba prenositi?
  • Kakvi su logotipovi dobri za pojedine industrije?
  • Zašto su u komunikaciji s tržištem bitne boje i kako one djeluju na ponašanje potrošača?
  • Koje su boje dobre u pojedinim industrijama?

Na radionici ćete čuti i puno (dobrih i loših) primjera iz prakse, moći ćete se konzultirati po pitanju vlastitih nedoumica, a imat ćete i priliku testirati ime i slogan koji ste za svoju tvrtku sami osmislili.


Predavačica: Egli Ilić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.