Content marketing

Klasični marketing je out, kupci su dnevno bombardirani s više od 5.000 marketinških poruka i više nije jednostavno privući njihovu pozornost.
Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, potom pretvaranje posjetitelja u potencijalnog kupca te pretvaranje tog potencijalnog kupca u kupca i na kraju pretvaranje kupca u lojalnog kupca.
Ukoliko ste zainteresirani za ovu temu, prijavite se na edukaciju.
Sadržaj predavanja:
- Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
- Što je srž content marketing strategije?
- Kako implementirati content marketing uz što manje novaca?
- Koji su sve formati/kanali content marketinga?
- Savjeti za pisanje bloga.
- Savjeti za pisanje e-book-a.
- Savjeti za izradu infografike.
- Case study – primjeri uspješno objavljenih studija slučaja.
- Webinari – što i kako?
- Računanje ROI-a.
Predavač: Ilija Brajković
Naučili smo...
- Za content marketing bitna je SEO optimizacija! (08. studenoga 2019. )
- Kako privući klijente putem webinara? (01. srpnja 2019. )
- Koji je cilj content marketinga? (11. veljače 2019. )
- Kako napraviti dobar case study? (17. rujna 2018. )
- Content marketing je utrka na duge staze! (12. srpnja 2018. )
- Kako krenuti s content marketingom? (05. veljače 2018. )
- Usmjerite pravi sadržaj pravim ljudima! (27. studenoga 2017. )
- Content marketing proizvodi dugoročnu vrijednost! (26. lipnja 2017. )