Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište

brendiranje plavi ured edukacija

Startaparatova radionica je zamišljena kao interaktivni rad na brend pričama prisutnih startupa. Naime, startupi se najmanje bave tim dijelom poslovanja i to im kad-tad postane problem, na što smo im željeli i ukazati i, koliko je to moguće u jednoj radionici, pomoći da krenu razmišljati o svojoj brend priči.

Cilj ovog seminara je definirati i upoznati vas s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Ovim predavanjem steći ćete i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu.

Tijekom seminara dobit ćete odgovor na pitanja poput:

  • Što čini brend?
  • Što je brendiranje?
  • Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?

U prvom dijelu će se predstaviti Startaparatov model koji pomaže u definiranju obećanja brenda, a u drugom će startupi kreirati i testirati svoje poslovne pozicije i brend priče. Malo ćemo više vremena posvetiti kreiranju obećanja brenda koje smatramo izrazito važnim, a radit ćemo i na pozicioniranju na tržištu.


Predavačica: Kitica Kekić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.