Plan prodaje

plan prodaje plavi ured

 

Kako izraditi plan prodaje koji će pozitivno utjecati na krajnji rezultat i na budući rast poslovanja?

Ovo su savjeti za male tvrtke o tome kako napraviti plan prodaje za poduzeće. Plan prodaje treba voditi računa o mogućnostima vlastitih kapaciteta i prihodima koje namjeravate ostvariti.

Analizirajte tržište i upoznajte konkurenciju

Ukoliko se planira povećanje postojeće proizvodnje ili usluga za 10 ili više posto, zatim ukoliko se mijenja postojeća asortimanska struktura, te kod onih projekata koji pokreću novu proizvodnju ili uslugu. Upoznajte potrebe potrošača i provedite istraživanje i analizu tržišta koje je od presudne važnosti za uspjeh projekta. Postoji niz besplatnih alata koje možete koristiti.

Segmentirajte tržište 

Segmentacija tržišta vam omogućava da lakše odredite ciljno tržište i na pravi način zadovoljite zahtjeve tržišta. U praksi, ne postoji jedinstven način za segmentaciju tržišta primjenljiv za sve poslovne subjekte. Najbolji rezultati dolazi samo pravilnim kombiniranjem više strategija segmentacije.

Tko su vaši kupci?

Odredite i opišite profil i vrstu budućih kupaca ili korisnika usluge prema kriterijima: starost, spol, školska sprema, prihodi, interesi, zemljopisna lokacija i sl. Ukoliko su ciljano tržište prvenstveno tvrtke, potrebno je uzeti u obzir: potrebe tvrtke, prihod tvrtke, broj zaposlenih, djelatnost tvrtke, tehnologiju koju koristi tvrtka.

Potrebno je odrediti hoćete li nastupati na lokalnom tržištu, županijskom, državnom ili inozemnom.

Marketing tehnike

Ovisno od okolnosti tržišta i uvjeta koji upotpunjuju promociju proizvoda na tržištu potrebno izabrati suvremeniji vid analize tržišta kao i oglašavanja. Određeni oblik marketinga koji usmjerava vaš proizvod do pravog kupca.

Prodajna osobnost

Ne bježite od svoje osobnosti. U prodaji je vaša osobnost važnija od poznavanja proizvoda, prodavačkih vještina, od samog proizvoda ili usluge. Ona određuje čitavih 80 posto vaše uspješnosti u prodaji. Jeste li se pitali kako neki prodajni agenti ostvaruju visoku stopu prodaje čak i s iznimno velikom konkurencijom i skupim proizvodom dok neki uz sve pozitivne pretpostavke ostvaruju nisku. Obavezno poradite na prodajnoj osobnosti.

Prodajni razgovor

Kako razgovarati s kupcem? Čime započeti razgovor? Što je najvažnije? Prodajni razgovor od vas zahtjeva visoku razinu znanja i vještina. Osim poznavanja strukture razgovora, poznavanja tehnika aktivnog slušanja, važno je da s kupcem uspostavite skladan odnos ili rapport. Rapport je engleska riječ i znači prisnost. Rezultat takvog, usklađenog odnosa je da se ugodno osjećamo s ljudima koji su poput nas.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.