Edukacija

Marketinška strategija

plaviured

Polaznike seminara ćemo upoznati s osnovama kreiranja marketinških strategija s naglaskom na strategije za poduzetnike početnike. Kroz seminar će se poduzetnicima približiti osnovni marketinški pojmovi kako bi mogli definirati svoje poslovne i marketinške ciljeve, analizirati situaciju u kojoj im se trenutno poduzeće nalazi, adekvatno definirati ciljanu skupinu te u konačnici osmisliti primjerenu strategiju za doseg ciljane skupine.

Preporučivo je da polaznici seminara već imaju poslovnu ideju koju će kroz ovaj seminar dodatno preispitati i usavršiti.

Seminar je koncipiran u 2 osnovna modula.

Prvi modul – polaznike će se upoznati s osnovnim idejama u marketingu koji će im kasnije pomoći u kreiranju vlastite marketinške strategije. Osnovna područja koja pokriva prvi modul su:

  • uvod u marketing
  • generičke marketinške strategije
  • marketinški i promotivni miks
  • suvremeni trendovi u marketingu
  • primjeri iz prakse.

Drugi modul – predviđen je kao interaktivna radionica na kojoj će polaznici razmjenjivati svoje ideje te zajedno s edukatorom osmisliti vlastitu marketinšku strategiju. Ovaj modul uključuje:

  • definiranje ciljeva marketinške strategije
  • prikaz besplatnih alata za kreiranje sadržaja
  • diskusija s polaznicima.

Predavač: David Rey Hudeček

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.