Edukacija

Analiza tržišta

Što je analiza tržišta? Trošak ili investicija? Što je bilo prvo – poslovni plan ili analiza tržišta? Kada se radi analiza tržišta? Kolika je važnost analize tržišta? Koji su bitni elementi analize tržišta? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja vezana uz analizu tržišta saznat ćete na ovom seminaru.

Seminar je koncipiran na način kako bi dobili potpuni, 360 pristup, uvid u sve elemente i korake koji će vam olakšati pokretanje posla, pripremiti vas za kut gledanja “iznutra prema van” i “izvana prema unutra”.

Seminar je namijenjen svima koji se žele upoznati s analizom tržišta na sustavan i praktičan način.

Predavačica: Brigita Prole

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.