Uvod u odnose s javnošću

uvod u odnose s javnoscu - plavi ured

Gotovo da je besmisleno danas organizirati bilo kakve programe, koncerte, humanitarne akcije, interna događanja bez da se potraži i omogući medijska promocija događaja.

Može se reći kako je pojavnost u medijima postala samoj sebi svrha pa se tako vrijednost i kvaliteta organizacije mjeri prema prisutnosti i količini objava u medijima.

Ako dobro isplanirate PR aktivnosti i pravilno ih posložite u vremenskom presjeku uz kvalitetnu pripremu sadržaja, Vaša priopćenja i priče vrlo lako mogu dospjeti u ciljane medije.

Kroz PR radionicu steći ćete korisna znanja i naučiti:

  • Kako odrediti ciljeve PR kampanje?
  • Kako sastaviti kvalitetno priopćenje za medije?
  • Kako napraviti adremu za priopćenja?
  • Kako pratiti rezultate PR kampanje i učiniti je uspješnom?

Predavačica: Karla Andrić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.