Tko je moj idealni kupac?

tko je moj idealan kupac plavi ured

Svaki proizvod ili usluga koju prodajemo mora imati svoga kupca. Kada tek pokrenemo posao pitanje idealnog kupca zna biti dosta nezgodno. O pronalasku onog dijela tržišta koje je zainteresirano za našu ponudu i spremno je kupiti ovisi i uspjeh našeg poslovnog pothvata.

Cilj ove edukacije je pronaći svoje kupce, razumjeti ih i znati na koji način komunicirati sa njima kako bi oni razumjeli i prepoznati vašu ponudu.

Dijelovi koji će se obraditi na ovoj edukaciji su:

  • Osnove tržišta,
  • Kako pronadi idealnog kupca?
  • Pozicioniranje i diferencijacija,
  • Segmenti kupaca,
  • Kanali komunikacije,
  • Povezivanje segmenata i optimizacija poslovne ponude.

Edukacija je namijenjena za sve poduzetnike početnike.


Predavač: Vanja Andrić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.