Start-up akademija

Start up - plavi ured

Ukoliko se bavite poduzetništvom ili pak tek krećete u taj svijet, ovaj seminar je idealan za vas kako biste bez straha krenuli sa vlastitim poslom, ali i iskoristili sve pogodnosti koje vam se kao poduzetnicima nude.

Cilj programa je tijekom četiri dana pružiti vam osnovna znanja koja su vam potrebna za uspješno vođenje poduzeća.

Seminar je namijenjen svima koji tek kreću u svijet poduzetništva, ali i onima koji to već jesu. Program Start-up akademije namijenjen je svim poduzetnicima početnicima na području grada Zagreba, ali i onima koji to namjeravaju postati. Program je osmišljen za poduzetnike početnike koji koriste mikrokredite, bespovratne potpore i druge poticaje.

Sadržaj seminara:

  • Razrada poslovne ideje – Potrebno je dosta prakse i iskustva da biste brzo evaluirali svoju poslovnu ideju. Na ovom seminaru objašnjavamo kako prepoznati pravu priliku, kako doći do dobre poslovne ideje, kako pravilno odrediti dobre i loše strane poslovne ideje.
  • Zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva – Što osnovati, poduzeće ili obrt? Koji pravni oblik izabrati? Kako odrediti poslovno ime? Naučite kako osnovati trgovačko društvo, kako obrt, koliki su troškovi osnivanja, godišnji fiksni troškovi, plaća i ostale obaveze.
  • Upravljanje ljudskim potencijalima – Prilikom zapošljavanja radnika potrebno je voditi brigu o zakonskoj proceduri i ostalim stručnim pitanjima. Snalaženje u moru propisa i zakonskih odredbi nekada nije lako, ali zato donosimo jednostavne korake zapošljavanja radnika.
  • Računovodstvo i financije – Na seminaru financije i računovodstvo vodimo vas kroz osnovne pojmove, troškove, poslovne knjige, financijska izvješća, bilanca, račun dobiti gubitka, novčani tijek, pokazatelji likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i profitabilnosti. Kada se plaća PDV? Kada postajete obveznikom PDV-a?
  • Prodaja i marketing – Što je važnije: prodaja ili marketing? Gotovo da prate jedno, drugo i nadopunjuju se u najvažnijim pitanjima. Kod prodaje učimo kako se ponašati na prodajnom sastanku, kako odgovoriti na prigovore, aktivno slušati. Prodajni rezultat ovisi o obje strane. Marketing promatramo kroz četiri varijable: proizvod, cijenu, promociju, prodaju i distribuciju.
  • Razrada poslovnog plana – Kroz seminar se razrađuje metodologija izrade poslovnih planova – od planiranja, plana i svrhe, koje su najčešće greške, kakav je sadržaj poslovnog plana, fizički aspekti plana, financijski aspekti plana.

Nakon završene Start-up akademije dobivate certifikat o završenoj Start-up akademiji, a osim toga dostupne su vam i brojne druge edukacije koje vam mogu pomoći u daljnjem poduzetničkom radu.

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.