Koji prodajni kanal izabrati?

Koji prodajni kanal izabrati - plavi ured

Svaki poduzetnik prije ili kasnije mora izabrati najbolji način distribucije svojih proizvoda ili usluga na tržište. Pitanje svih pitanja je kako doći do što većeg broja potencijalnih kupaca uz što manje troškove, kako bi ostvarili maksimalni profit. Mnogi uče na greškama. Vi ćete se najprije educirati, pa donijeti informiranu odluku o strategiji optimalnog miksa svojih kanala prodaje.

Svrha edukacije je  upoznati vas s vrstama i karakteristikama pojedinih kanala prodaje, kako biste mogli donijeti stratešku odluku o profitabilnoj distribuciji i plasmanu proizvoda ili usluga svojim kupcima.

Cilj edukacije je da naučite razlikovati prednosti i nedostatke pojedinih kanala prodaje, kako se oni uklapaju u marketinški splet (proizvod – cijena – prodaja – promocija) i kako ih pravilno optimizirati da biste osigurali održivi rast prihoda vašeg poduzeća.

Neke od tema edukacije:

  • Funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom;
  • Segmentacija tržišta;
  • Prodaja fizičkim osobama i poslovnim korisnicima;
  • Prednosti i nedostaci pojedinih kanala prodaje;
  • Prodajni modeli;
  • Profitabilnost kanala prodaje;
  • Pogled u budućnosti.

Predavačica : Ivana Zvrko

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.