Prodaja licem u lice

Prodaja licem u lice - plavi ured

Kako bi se suvremeni prodavač trebao ponašati? Kojim se tehnikama i metodama trebao služiti da bi bio uspješan prodavač? Na ova i mnoga druga pitanja, dobit ćete odgovor kroz edukaciju pod nazivom „Prodaja licem u lice“.

Cilj edukacije je uputiti vas u najnovije trendove u pristupu segmentima prodaje usluga.

Faze uspješne prodajne aktivnosti:

  1. faza – priprema prodajnih aktivnosti– cilj ove faze je ukazati na važnost pripremnih poslova za prodajnu učinkovitost, kao i vježbati tehnike same pripreme
  2. faza – telefonski kontakt s novim potencijalnim klijentom– cilj ove faze je pokazati i uvježbati komunikacijske tehnike koje će prodavačima pomoći kod odabira ispravnog pristupa za pridobivanje potencijalnog klijenta za sastanak “licem u lice”
  3. faza – prvi osobni kontakt s potencijalnim klijentom– cilj ove faze je pokazati i uvježbati napredne komunikacijske tehnike “licem u lice” s potencijalnim klijentom, diferencirati se od konkurencije i zaraditi klijentovo povjerenje za nastavak prodajne komunikacije
  4. faza – definiranje klijentovih potreba– cilj je ukazati na mogućnosti promjene pristupa u ovoj fazi
  5. faza – savjetovanje i prezentacija najboljeg rješenja– cilj ove faze je pokazati i uvježbati izvođenje kratke, jasne i klijentovim potrebama prilagođene prezentacije prodajnog rješenja.
  6. faza – tehnike zaključivanja prodaje (na prvom akvizicijskom sastanku)

Predavač: Petar Majstrović

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.