Financijska i marketinška analiza poslovnog plana

financijska i marketinska analiza - plavi ured

Svaki poduzetnički pothvat mora se temeljiti na dobro osmišljenom poslovnom planu.

To je vrijedan alat za donošenje odluka poduzetnika početnika, ali i za širenje postojećih poduzeća.

Poslovni plan  ima posebnu važnost u provjeri poslovne ideje kod stvaranja svakog novog poslovnog pothvata, njegove održivosti te očekivanih rizika.

Kroz ovaj seminar upoznat ćete se s:

  • financijskom analizom poslovnog plana te što sve ulazi u nju,
  • izradom marketinškog plana,
  • kroz konkretne primjere i vježbe detaljno ćete vidjeti kako to izgleda u praksi.

Predavačice: Mija Šipek i Ana Jergović

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.