Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište

brendiranje i pozicioniranje proizvoda plavi ured

Kolika je važnost brenda i brendiranja u prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika.

Dobar brend može postići veći tržišni udio, diferencirati vašu tvrtku od konkurencije, pomoći da postignete višu cijenu, stvoriti lojalnost kod kupaca na internacionalnoj razini, privući kvalitetne ljudske resurse, poslužiti kao temelj za daljnji razvoj kategorije proizvoda i usluga.

Cilj ovog seminara je definirati i upoznati vas s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Ovim predavanjem steći ćete i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu.

Tijekom seminara dobit ćete odgovor na pitanja poput:

  • Koliko su skupe početničke greške?
  • Što čini brend? Što je brendiranje?
  • Kada moramo početi razmišljati o brendu?
  • Kako se gradi brend?
  • Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?

Predavačica: Hrvojka Skoković Harašić

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.