Akcijski plan u digitalnom marketingu

akcijski plan - plavi ured

Akcijski plan u digitalnom marketing samo je jedan dio cjelokupnog marketinškog plana.

On sadrži sve informacije o tome što će se, kada, gdje i kako učiniti da vaša tvrtka što adekvatnije pristupi ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu putem digitalnih kanala.

Za razliku od marketinškog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele marketinških aktivnosti,  akcijski plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih kanala s posebnim naglaskom na web stranice.

Kroz ovu edukaciju, naučit ćete:

  • Što je akcijski plan u digitalnom marketingu?
  • Koji su ključni koraci za izradu akcijskog plana?
  • Kako pripremiti uspješnu web strategiju?
  • Tko su ciljane skupine tj. kupci. koje možemo privući putem digitalnog marketinga?

Predavač: Davor Debrecin

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.